PDA

View Full Version : Quote of the Day: Ronda Rousey Would Beat the Crap out of Kim Kardashian



Sakara=Excitement
07-13-2012, 01:49 AM
Quote of the Day: Ronda Rousey Would Beat the Crap out of Kim Kardashian | | Cagepotato (http://www.cagepotato.com/quote-of-the-day-ronda-rousey-would-beat-the-crap-out-of-kim-kardashian/)


I know that Ronda Rousey has been training with the Diaz brothers. I didn’t realize that they were also teaching her how to give an interview. Okay, so maybe Ronda has always been the female Nick Diaz when it comes to these sorts of things. But spending time with the real Nick Diaz has really made this take a turn for the hilarious.

Elie Seckbach caught up with Ronda Rousey at the ESPN Body Issue wrap-up party for an interview. At the beginning, Rousey is showing blatant hostility towards her interviewers over their apparent question about what celebrities she would like to fight [Ed Note: Come on, Nick. You mean you didn't teach her that it's their job to instigate fights quite a bit?]. After attempting to avoid the question, Rousey manages to think of a celebrity she’d like to fight: Kim “Famous For Sucking Dick” Kardashian.

In her own words:


I would beat the crap out of Kim Kardashian, actually. Any girl who is famous and idolized because she made a sex video with some guy and that’s all she’s known for.

I’ll be honest, I didn’t quite catch the next line in its entirety, but Ronda Rousey calls Kim Kardashian “famous for sucking dick.” Not that we personally find anything wrong with that.


Why is everyone slipping it under the cover now? “Oh yeah, she’s selling Skechers to thirteen year olds.” I don’t want some girl whose entire fame is based on a sex video to be selling Skechers to my thirteen year old sister. That’s the horrible kind of role model that I really do not want to be around, why I’m doing things like this: Because girls like Kim Kardashian are being pushed in my sister’s face, and it’s just not healthy. She shouldn’t even have role models like this. And that’s why I’m doing stuff like ESPN Body, because someone needs to do it, for god sakes.

She makes a great point in that rant: The thirteen year olds need someone who will be featured in tasteful nude photographs for magazines to sell them Skechers. Makes sense to me, at least. The rest of the interview she talks about her reaction to finding out she’s on the cover, and her diet.

The Donosaur
07-13-2012, 02:01 AM
Kinda hypocritical considering that the body issue is gotta bring her more fame than she has ever had before. I don't understand the grudge behind celebrities. Its their idiot fans that keep them in the spotlight. I don't hate Justin Bieber. I hate teenage girls. Can't hate someone for trying to make tons of money. Except Russell Brand I hate that guy.

MirJitsu
07-13-2012, 02:03 AM
I find it funny considering Rousey is getting famous for her mouth as well. Not discrediting her obvious skills...but it's her mouth that has most people talking.

Rumble
07-13-2012, 02:17 AM
Well no shit she'd beat up Kim Kardashian. That's not really even worth saying, that's pretty obvious. Kim is a spoiled over grown kid who still cries when mommy doesn't get her something she wants. You think she's gonna put up a fight? Haha.

What kind of question is that anyways? Stupid questions lead to a stupid answers.

And it seems real hypocritical to judge a girl for being famous based on a sex video, and then turn around and pose nude (no matter how "tasteful" it is).

Leucoethiops
07-13-2012, 02:18 AM
When women start talking, I stop listening.

Rumble
07-13-2012, 02:22 AM
When women start talking, I stop listening.

you sir, are a genius

mmawolverine
07-13-2012, 02:40 AM
rousey and kasdashian that might be my dream threesome right there, for 2012 atleast

SimpleJack
07-13-2012, 02:51 AM
Kinda hypocritical considering that the body issue is gotta bring her more fame than she has ever had before. I don't understand the grudge behind celebrities. Its their idiot fans that keep them in the spotlight. I don't hate Justin Bieber. I hate teenage girls. Can't hate someone for trying to make tons of money. Except Russell Brand I hate that guy.

There's a difference between being photographed with no full nudity in a magazine highlighting the athletes physique and making a staged sex tape with a b-list hip-hop artist to boost both of your fame.

The Donosaur
07-13-2012, 02:56 AM
There's a difference between being photographed with no full nudity in a magazine highlighting the athletes physique and making a staged sex tape with a b-list hip-hop artist to boost both of your fame.

Yeah one leaves people feeling satisfied, and the other leaves you wanting more. Kidding (kinda), but seriously it still is a wee bit hypocritical regardless of the difference.

SimpleJack
07-13-2012, 03:05 AM
I disagree but it's all good.

The Donosaur
07-13-2012, 03:09 AM
I disagree but it's all good.

I don't really disagree with you, but I am playing devils advocate since she had some pretty harsh words about a stranger. It just rubbed me the wrong way so I took a stronger stance than I normally would. Actually pretty hypocritical of me lol.

Sniggles
07-13-2012, 05:57 AM
There's a difference between being photographed with no full nudity in a magazine highlighting the athletes physique and making a staged sex tape with a b-list hip-hop artist to boost both of your fame.

I completely agree. It was a contrived method of increasing their visibility to the public eye with complete disregard of shame and morals. Being famous for selling all personal worth for monetary gain leaves you with nothing but a full bank account yet feeling empty inside because you sold yourself from the inside-out. A life designed around making yourself look good is completely unsatisfying, whether she would admit it or not, and almost always leads to an addiction of some sort.

SimpleJack
07-13-2012, 06:39 AM
I'd fuck her nonetheless

Pasha K
07-13-2012, 08:07 AM
Ronda is just jealous because Kim has a better ass than her, but Rousey's butt is also pretty quite good.

I personally prefer that she beats the crap out of Paris Hilton. That bitch has made like 5 sex tapes and all with different guys.

The Donosaur
07-13-2012, 08:21 AM
Ronda is just jealous because Kim has a better ass than her, but Rousey's butt is also pretty quite good.

I personally prefer that she beats the crap out of Paris Hilton. That bitch has made like 5 sex tapes and all with different guys.

How do you have a problem with more porn existing?

TheKidInside
07-13-2012, 03:33 PM
the ESPN body issue does men too...it has nothing to do with porn and if you get turned on by any of those images there's probably some underlying issues there.

SimpleJack
07-13-2012, 03:43 PM
I have had underlying issues for years....don't judge me.

TheKidInside
07-13-2012, 03:45 PM
I have had underlying issues for years....don't judge me.

except Gina because she's so much hotter than any girl in MMA, probably hotter than any girl that will ever compete in MMA, even hotter than Meisha Tate's A$$

Supe
07-13-2012, 03:46 PM
I don't know whats more sad...a broad trying to get a little more famous by takin a dick or a broad trying to get a little more famous by threatening the first one. Do you know Kim K's response to this call out will be? "Who the fuck is Ronda Rousey?"

SimpleJack
07-13-2012, 04:23 PM
I don't know whats more sad...a broad trying to get a little more famous by takin a dick or a broad trying to get a little more famous by threatening the first one. Do you know Kim K's response to this call out will be? "Who the fuck is Ronda Rousey?"

Which is a sad statement on America's obsession with the "celebrity." Rousey's accomplishments are nothing short of spectacular when you look at her work in Judo. (2 Golds in Pan Am Judo Championships, Gold in Pan Am Games 2007, Silver in World Championship, Bronze in Olympics- the first medalist EVER in Women's Judo, and Gold in 2004 women's Judo Championships)

Cat--Smasher
07-13-2012, 04:28 PM
Waiiiiit a minute. Is this a Ronda thread with out a pic?

Fail.


Here let me take care of that...

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS0gI52tk5PO9WnZJWmSVOm__V6OzX_p DqgPWedz6gBA5pp_tYcZg

Aaand 1 more for good luck...

http://fiveouncesofpain.com/wp-content/uploads/2011/11/10_Ronda_Rousey.jpg


Ahhhh, that is much better.

Luc1an
07-13-2012, 04:38 PM
except Gina because she's so much hotter than any girl in MMA, probably hotter than any girl that will ever compete in MMA, even hotter than Meisha Tate's A$$

i dunno bout that!! http://2.bp.blogspot.com/-1P8S-iDLsZM/TZvajbb7xRI/AAAAAAAAA-A/9WEmsRDt05Q/s1600/meisha_tate_ass2.jpg

also i agree with SimpleJack, her posing to show physique and KK making a shitty porn tape in a hotel is quite a big fucking different. I know alot of fitness models and wfbb pro girls that make a living posing in bikinis on stage, but that is not the fucking same thing as making a porn, sorry. Working your ass off for years for your body then showing it off is a sport. Spreading your legs and taping it, isnt.

Cat--Smasher
07-13-2012, 06:24 PM
Rousey appears on TMZ Live to defend comments about Kim Kardashian

Rousey appears on TMZ Live to defend comments about Kim Kardashian - Mixed Martial Arts News (http://www.mixedmartialarts.com/news/411492/Rousey-appears-on-TMZ-Live-to-defend-comments-about-Kim-Kardashian/)

The Donosaur
07-13-2012, 08:08 PM
Which is a sad statement on America's obsession with the "celebrity." Rousey's accomplishments are nothing short of spectacular when you look at her work in Judo. (2 Golds in Pan Am Judo Championships, Gold in Pan Am Games 2007, Silver in World Championship, Bronze in Olympics- the first medalist EVER in Women's Judo, and Gold in 2004 women's Judo Championships)

She is no Bruce Jenner...jk...

Thamob
07-14-2012, 12:22 AM
i dunno bout that!! http://2.bp.blogspot.com/-1P8S-iDLsZM/TZvajbb7xRI/AAAAAAAAA-A/9WEmsRDt05Q/s1600/meisha_tate_ass2.jpg

.

That is one hungry bum. Almost starving

Sniggles
07-14-2012, 11:21 AM
That is one hungry bum. Almost starving

And all it wants is MEATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

Cat--Smasher
07-14-2012, 05:26 PM
And all it wants is MEATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT



Get into the wobbly pops last night?


How can you have any pudding if you don't eat your meat?

Dan
07-14-2012, 09:45 PM
Ronda is just jealous because Kim has a better ass than her, but Rousey's butt is also pretty quite good.

I personally prefer that she beats the crap out of Paris Hilton. That bitch has made like 5 sex tapes and all with different guys.

C'mon Pash, we all love a good ass, but Ronda's is definitely better, simply because it was free. Objectively, sure Kim's is a sweet, sweet chunk o' love, but knowing that shit is all silicon and chemicals just puts me off. I'm all for girls that have awesome asses because they spend all day throwing guys on their heads, now that is hot!

dan the man 67
07-15-2012, 06:52 AM
I don't see the need for her to say that she would beat the crap out of her, but I completely agree with her premise. How and why people like Kim Kardashian are famous completely baffle me.

Sniggles
07-16-2012, 03:16 AM
I don't see the need for her to say that she would beat the crap out of her, but I completely agree with her premise. How and why people like Kim Kardashian are famous completely baffle me.

Insecure teenage girls grasp onto the trash to find some hope of creating their own identity of a woman and seek out a role model that empowers sex, or simply demands attention through beauty rather than actual self-worth.

That and the fact that society shoves it into the teenagers' heads through media: magazines, televisions and movies wielded to lower the self-esteem of the fairer sex. Insecure women buy more makeup. Perpetuation of extreme vanity.

Yup. There are many reasons why.

Less air-brushing would make me more hard. Haha...

Firemass
07-21-2012, 12:56 PM
I wonder if all the Kardashian family High-Five her at the breakfast table for getting knobbed by a rapper.

that's all they're famous for right?