More Activity

45 Visitor Messages

  1. View Conversation
    Lol how did i prove you right? Because I neg'd you? I just returned the unfounded neg you gave me. Like I said in my post don't judge me unless you know me.
  2. View Conversation
    I am a grown man and live a wonderful life and could care less what someone like you thinks of me or what I believe especially someone on the internet. As I said before get a life bro.
  3. View Conversation
    Accidents happen every single day and for me saying I can forgive someone for an accident makes me an idiot? Yea ok keep telling yourself that keyboard warrior
  4. View Conversation
    your a fool. Do i ever contribute anything you ask? talking out of my ass with valid points? Is it true or not that rashad had a KO with a kick? Is it a fact that rampage does not? Is it a fact that rashad is faster? Is it a fact that rashad has beter subs? Yes theose are all true statements i made so how am i talking out of my ass. I cant wait untill rampage gets KO'ED then who will be the fucking idiot? Your the inexperienced one who negs people for opinions that differ from yours. I have been training MMA for 14 years and BJJ even longer. You wanna try and act like you know more about the sport then come on down to san diego where i train with countess ufc vets and me and you can roll ourselves.
  5. View Conversation
    Tried to rep you but have to wait 24hrs. LOL The guy (at least i think he is) is a VERY young tool.
  6. View Conversation
    wait...iron man? ufc 113 WHAT IS IT!!!
  7. View Conversation
    lmao yeah will is definitely the president of Brasil. btw its may 17th all ready wtf are you the return of !?!?!?!
  8. View Conversation
    I guess you knew what I meant : ) President of Brazil stated that "whites were to blame for the world's problems." I think that Willpunisher is either he, or his brother or something : P
  9. View Conversation
    I had answered your question on my profile, and only did that because I was having a hard time getting to your profile, lol. Every time I had clicked on your username, it would take me to another user profile. Crazy!
  10. View Conversation
    yes i was serious...and i also was right, thanks for the neg tho man, my rep may be bad but clearly i no my shit
Showing Visitor Messages 31 to 40 of 45
Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
Page 4 of 5 FirstFirst ... 2345 LastLast
About The Return Of......

Basic Information

Statistics


Total Posts
Total Posts
3,209
Posts Per Day
2.08
Visitor Messages
Total Messages
45
Most Recent Message
10-19-2012 04:00 PM
General Information
Last Activity
Today 12:06 PM
Join Date
01-28-2010
Referrals
0

4 Friends

  1. JadedX JadedX is offline

    God's Soldier Returns

    • Send a message via MSN to JadedX
    JadedX
  2. killakem1 killakem1 is offline

    slaughter

    killakem1
  3. rodneykm rodneykm is offline

    @rkm80

    • Send a message via AIM to rodneykm
    rodneykm
  4. tinkerskippy tinkerskippy is offline

    Takin' out the trash.

    tinkerskippy
Showing Friends 1 to 4 of 4