Reply to Thread

Post a reply to the thread: UFC to send Liddell to fight in K-1?

Your Message

Click here to log in

What Is Quinton Jackson's Nickname?

 
 

You may choose an icon for your message from this list

Additional Options

  • Will turn www.example.com into [URL]http://www.example.com[/URL].

HTML

Topic Review (Newest First)

  • 06-05-2006, 05:39 PM
    Afro
    Quote Originally Posted by nsb7873
    K-1 rules or heros! either way liddle will loose. if it is K-1 rules, liddles best weapon is taken away, his thumbs. K-1 rules uses boxing gloves. if he fights in heros, he will get distroyed also by anyone.

    chuck liddle: black belt in Ken Poke the eye karate
    Lol! this is a great post.

    im not bein sarcastic either.
  • 06-05-2006, 03:38 PM
    nsb7873
    K-1 rules or heros! either way liddle will loose. if it is K-1 rules, liddles best weapon is taken away, his thumbs. K-1 rules uses boxing gloves. if he fights in heros, he will get distroyed also by anyone.

    chuck liddle: black belt in Ken Poke the eye karate
  • 06-03-2006, 01:40 AM
    Matt Boone
    Why doesn't Royce count? Or B.J. Penn?

    Either way, like I've said on this thread already I agree with what you just said. It's not going to happen. But Gryphon knows his Japanese shit, so it's gotta be being talked about in the Japanese media right now. I just want to know WHAT is being discussed. Hasn't anyone found a way to translate that NikkanSports page from Japanese text to English text yet?
  • 06-03-2006, 01:27 AM
    MMA_Fan
    The japanese are great at leading on...remember, in some cultures, yes, may mean "no!"

    Chuck isn't fighting under K-1 until an active K-1 fighter (Royce doesn't count) fights in the UFC first!
  • 06-02-2006, 11:17 PM
    Kass101
    ya they have the K-1 max which is 70kgs and then regualar k-1 which is any weight but most of the guys are huge except for koklai. ya if the put him up against a legit guy i think he would lose aswell but there are plenty of non legit guys he could fight.
  • 06-02-2006, 11:14 PM
    LA Suxs
    Liddell is a kempo black belt

    well most the guys are sorta big now. cuz i think they have like 2 weights 180 or so and under and unlimited. if they put him up against a legite guy he'd lose
  • 06-02-2006, 10:54 PM
    Kass101
    there are plenty of guys chuck would beat in k-1 thats why it would work for the ufc to send him over because they could pick who he fought. they cant send sylvia because no matter if its in the ufc or k-1 he has to fight lebanner.
  • 06-02-2006, 10:52 PM
    Matt Boone
    Liddell would get schooled depending on who he fought. Guys like Rampage and Tom Erikson have had success in K-1. Shit Bob Sapp was a K-1 star who beat their best fighter ever twice, need I say more?

    But yeah I agree in most cases Liddell would get smashed in K-1. But don't underestimate his kickboxing skills just because he's sloppy in the octagon. That sloppy style is crafted specifically for MMA and it's effective as he's proven. The dude has legit kickboxing skills, very legit skills actually. Are they on par with people he'd have to fight in K-1? I doubt it, at least not polished enough due to him not competing in kickboxing in forever and changing his striking style to MMA and probably getting too used to it to.
  • 06-02-2006, 10:09 PM
    LA Suxs
    well Liddell would get schooled over there too. and Slvia already pussed out of facing LeBanner
  • 06-02-2006, 08:48 PM
    Kass101
    ya that should happen cruz but dana wont send one of his guys over or bring a k-1 guy here unless he knows his guys gonna win. we all know le banner would ko sylvia.
This thread has more than 10 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Permissions

  • You may post new threads
  • You may post replies
  • You may post attachments
  • You may edit your posts
  •