Reply to Thread

Post a reply to the thread: What if tito loses?

Your Message

Click here to log in

What Is Quinton Jackson's Nickname?

 
 

You may choose an icon for your message from this list

Additional Options

  • Will turn www.example.com into [URL]http://www.example.com[/URL].

HTML

Topic Review (Newest First)

  • 09-19-2006, 04:47 AM
    mjeffers365

    if Tito loses

    wow this would be a huge upset should the 3rd time be the charm for Ken Shamrock. I for one would place odds at a minimum of 50-1 in favor of tito but given the fact that ken shamrock has two fists two legs and a heartbeat lets just pretend that the universe happens to be lined up just right for the upset. The language of the contract state winner gets Chuck as unpopular as it would be if Ken wins he gets Chuck (heck if he can get past Tito he somewhat deserves that shot). What would be a better scenario would be that Dana White hits the emergency button and gets that Liddell-Silva match that he has been talking about and get it soon. Then he can pay Shamrock step aside money and offer him a big payday with a co main event Shamrock-Forrest Griffin with the winner getting the winner of Liddell-Silva that my friends would be making the best of a bad situation should Shamrock not step aside and it could happen well give him his shot but do it on the Undercard of the PPV where the TUF 4 winners get their title shots that way 3 titles will be on the line. Im sure Liddell would agree he would need less training time for Shamrock and at least if that match is a wash there will be other matches the public can view to get your money's worth. A Shamrock win would be a big deal that can prove to be not such a bad thing in the end the world wont come to an end and the UFC will continue to strive thanks for reading
  • 09-19-2006, 12:20 AM
    icemanct
    Quote Originally Posted by CHUCKtheCHAMP
    Tito Will Beat Shammy Then Get Smashed By Chuck Then Chuck Will Own Rampage In A Good Fight And Then He Will Fight Wand Beat Him And Retire Champ!!!! Fuck Yeah That Would Be The Shit...

    But Raelly I See Tito Smashing Ken Again And Loosing To Chuck In Dec. Hopefully Dana Gets Some More Good Lhw To Come Fight So At Least When Chuck Retires There Will Be Some Good Lhw In The Ufc...
    he should beat shogun right after he beats wandy and then retire lmfao
  • 09-19-2006, 12:18 AM
    icemanct
    Quote Originally Posted by CHUCKtheCHAMP
    Tito Will Beat Shammy Then Get Smashed By Chuck Then Chuck Will Own Rampage In A Good Fight And Then He Will Fight Wand Beat Him And Retire Champ!!!! Fuck Yeah That Would Be The Shit...

    But Raelly I See Tito Smashing Ken Again And Loosing To Chuck In Dec. Hopefully Dana Gets Some More Good Lhw To Come Fight So At Least When Chuck Retires There Will Be Some Good Lhw In The Ufc...
    100% agreed
  • 09-19-2006, 12:16 AM
    CHUCKtheCHAMP
    Tito Will Beat Shammy Then Get Smashed By Chuck Then Chuck Will Own Rampage In A Good Fight And Then He Will Fight Wand Beat Him And Retire Champ!!!! Fuck Yeah That Would Be The Shit...

    But Raelly I See Tito Smashing Ken Again And Loosing To Chuck In Dec. Hopefully Dana Gets Some More Good Lhw To Come Fight So At Least When Chuck Retires There Will Be Some Good Lhw In The Ufc...
  • 09-18-2006, 05:39 PM
    Hypergit
    Quote Originally Posted by Dominus
    Why do you think Bisping would own Tito?
    because imo Bisping's stand up is a lot better, and his jj will nullify (and maybe punish via sub) Tito's gnp.

    Quote Originally Posted by Dominus
    Who has Bisbing faught?
    http://www.sherdog.com/fightfinder/f...ighterID=10196

    git.
  • 09-18-2006, 06:24 AM
    ArMnHC
    Quote Originally Posted by Dominus
    Why do you think Bisping would own Tito? Who has Bisbing faught?
    Ross Pointon...LOL!
  • 09-18-2006, 06:14 AM
    Dominus
    Quote Originally Posted by Hypergit
    no shit, Sherlock. Tyvm.

    Agree re: Bisping, but they'll give him at least a year before fighting the likes of Tito imo (although he would own him already methinks).

    git.
    Why do you think Bisping would own Tito? Who has Bisbing faught?
  • 09-18-2006, 06:03 AM
    ArMnHC
    Chuck fighting Rampage would be sweet! but im sure Rampage coming into the UFC and immediately getting a title shot would rub many the wrong way...but who cares! if Tito loses to Chuck, ill bet money he's in Rampage's corner for the fight!

    but Tito is not losing to Shamrock, so we will see Ortiz/Liddell 2 in December. you are all right, the LHW division has no viable contenders right now.

    Vera needs to come down in weight after he fights Mir. i bet Dana pleads with Vera to step down to LHW after that fight, win or lose. i would love to see Vera vs. Chuck, that'd be awesome.

    also, they need to give Bisping some fights, maybe a couple cans, then have him fight Forrest or Rashad. I'd pick Bisping over both of them...

    Bisping vs. Rashad
    Lambert vs. Griffen
    Vera vs. Chuck &
    Tito vs. Babalu...who wouldn't wanna see those fights?
  • 09-18-2006, 05:04 AM
    liddell316
    Quote Originally Posted by TapOut27
    In going along with the chuck vs tito thread, what will happen if by some miracle Shamrock pulls off a win.

    There are no other people worthy of the title shot. My only guess would be for Rashad Evans to get a shot if he gets through lambert, but everyone knows that he will get KTFO by chuck. Same thing with Griffen, although i think griffin or rashad wont be able to get out round1, maybe rashad.

    UFC is doomed in LHW if tito loses this fight, as the only other worthy opponet chuck just beat the hell out of last month (babalu).
    Tito won't lose. Simple as that.

    But if by somehow...SOMEWAY Shamrock won I'd say Tito would never be heard from again, lol.

    Who knows what would happen.
  • 09-18-2006, 02:57 AM
    Hypergit
    Quote Originally Posted by killerinstinct
    There was no need to act like a dick to the guy ,b/c your joke sucked.
    lol go and find the plot Killer, before getting all fatherly and shit - you might find it hovering a few feet above your youthful head.
This thread has more than 10 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Permissions

  • You may post new threads
  • You may post replies
  • You may post attachments
  • You may edit your posts
  •