Reply to Thread

Post a reply to the thread: Fabricio Werdum: I Am Going To Return On November Or December

Your Message

Click here to log in

What Is The Last Name Of UFC's Iceman?

 
 

You may choose an icon for your message from this list

Additional Options

  • Will turn www.example.com into [URL]http://www.example.com[/URL].

HTML

Topic Review (Newest First)

  • 07-05-2008, 06:01 PM
    Stacked
    Quote Originally Posted by kennywuzhere View Post
    i believe he's trying to say, what if the UFC sent tim to fight FEDOR with the possibility of him beating FEDOR and then coming back to the UFC and using that as fuel to bring down AFFLICTION and FEDOR as the best p4p. like our HW beat the greatest of all time.....

    i don't think that's what is going on with tim tho....
    im not sure but doesn't Tims manager have something to do with affliction or M1??


    and i believe Werdum is in line for a shot.. i cant see anyone else in that divison right now who deserves one more than him. if he doesnt want to fight till he gets his shot.. i wont hate bc theres no1 to fight him right now anyways.. maybe herring lesnar winner
  • 07-05-2008, 05:33 PM
    kennywuzhere
    Quote Originally Posted by scolli7 View Post
    If Werdum doesn't deserve it, please tell me who in that division does.

    Also, please explain that last part of your post regarding Fedor/Tim.

    i believe he's trying to say, what if the UFC sent tim to fight FEDOR with the possibility of him beating FEDOR and then coming back to the UFC and using that as fuel to bring down AFFLICTION and FEDOR as the best p4p. like our HW beat the greatest of all time.....

    i don't think that's what is going on with tim tho....
  • 07-05-2008, 05:17 PM
    scolli7
    Quote Originally Posted by GL Jeff View Post
    I dont think Werdum deserves a tits shot at at all, he beat Gonzaga, which wasnt a great fight, and then in similar fashion beat Vera, I think he should fight Mir, and the winner gets a shot at the belt. Hearing is in the air, so is Kongo, lets see where they fall after their fights, plus Lesnar, if he beats Heath, its going to be even worse. The UFC really needs some new HW blood, and bad, think they can get the loosers from Afflictions card. On a side note, do you think Tim going over to fight Fedor was a gimick,and if he beats him, he comes back to the UFC, that would be a shocker, I called it first.
    If Werdum doesn't deserve it, please tell me who in that division does.

    Also, please explain that last part of your post regarding Fedor/Tim.
  • 07-05-2008, 03:48 PM
    jkilla374
    I'm going to go out on a limb here and say all those that are stating Werdum doesn't deserve a shot are bitter Vera fans. Sorry boys, "the Truth" is this: Werdum owned Vera, Werdum owned Gabe, he deserves a shot.
  • 07-05-2008, 03:28 PM
    Oats420
    The UFC's Heavyweight division is laughable. There's not much talent there, so with that being said... of course he deserves a shot. He's one of the best HW's they have.
  • 07-05-2008, 02:58 PM
    fedor
    Werdum deserves a shot IMO.
  • 07-05-2008, 11:04 AM
    GL Jeff
    I dont think Werdum deserves a tits shot at at all, he beat Gonzaga, which wasnt a great fight, and then in similar fashion beat Vera, I think he should fight Mir, and the winner gets a shot at the belt. Hearing is in the air, so is Kongo, lets see where they fall after their fights, plus Lesnar, if he beats Heath, its going to be even worse. The UFC really needs some new HW blood, and bad, think they can get the loosers from Afflictions card. On a side note, do you think Tim going over to fight Fedor was a gimick,and if he beats him, he comes back to the UFC, that would be a shocker, I called it first.
  • 07-02-2008, 09:41 PM
    zana1126
    The heavyweight division is so weak that I really can't say who Verdum will fight before he gets a title shot. Plus, Verdum deserves a title shot way more than Mir. I mean, Mir submitted a newcomer (I don't care his name is Lesnar) and suddenly deserves to fight for the belt? Come on!
  • 07-02-2008, 06:17 PM
    BigBanda
    Quote Originally Posted by ArMnHC View Post
    Mike Goldberg stated during the TUF finale that Mir and Nog will be fighting for the belt. so Werdum needs another tune up fight in the mean time. if he wins, he should get the next shot for sure.

    damn TUF and holding up belts!!! we need two guys to just straight hate each other already who can be coaches and then fight cuz this title belt shit is getting lame beyond words of expression!!!
    Yeah I am not a fan of the TUF making us weight for title fights. Yeah I do like the idea of 2 fighters that have bad blood coaching against each other. Tito and Ken is a good example when they were coaches.
  • 07-02-2008, 06:17 PM
    CJRockstar
    Quote Originally Posted by ArMnHC View Post
    Mike Goldberg stated during the TUF finale that Mir and Nog will be fighting for the belt. so Werdum needs another tune up fight in the mean time. if he wins, he should get the next shot for sure.

    damn TUF and holding up belts!!! we need two guys to just straight hate each other already who can be coaches and then fight cuz this title belt shit is getting lame beyond words of expression!!!
    IMO i think they should use coaches that have some kind of rivalry, then have the coaches fight on the Finale with the contestants. That would be much cooler IMO.
This thread has more than 10 replies. Click here to review the whole thread.

Posting Permissions

  • You may post new threads
  • You may post replies
  • You may post attachments
  • You may edit your posts
  •