Page 24 of 53 FirstFirst ... 14222324252634 ... LastLast
Results 231 to 240 of 525

Thread: UFC 162: Silva vs Weidman: Live Results & Discussion

  1. #231
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    In woods of unsuspected
    Posts
    4,071

    Default

    Tim loses more often than not against 5-10 mw's and gets schooled against the top five.

    Quote Originally Posted by disposableassassin View Post
    Suisse drunk I'm having the funsies people not like my crazy
    someone should take my phone when I'm drunk.

  2. #232
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Deep down the rabbit hole.
    Posts
    6,839

    Default

    There's a special announcement with GSP? I missed that.

    Edgar is about to annihilate Oliveira.

  3. #233
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Fl
    Posts
    189

    Default

    I think Frankie tears this dude a new one.

  4. #234
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Greater Toronto Area.
    Posts
    13,335

    Default

    LOL, no interview for Tim, wonder why :P. Dunno how many ZUFFA friends and fans he made with that fight, but it is kinda his style, think Roger just doesn't have the cardio to make it in the UFC.

  5. #235
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Greater Toronto Area.
    Posts
    13,335

    Default

    They're probably announcing that GSP is moving to T-Moble.

  6. #236
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    In woods of unsuspected
    Posts
    4,071

    Default

    This sooo should've been cub vs Frankie.

    Quote Originally Posted by disposableassassin View Post
    Suisse drunk I'm having the funsies people not like my crazy
    someone should take my phone when I'm drunk.

  7. #237
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Fl
    Posts
    189

    Default

    Quote Originally Posted by cosmicsunn View Post
    Special announcement regarding gsp? What could it be? Is he retiring or what? Will fight silva if he wins against Weisman?
    It wont be anything significant considering he's fighting Hendricks later on

  8. #238
    Join Date
    May 2008
    Location
    Cole Harbour, Nova Scotia
    Posts
    3,760

    Default

    Haha

  9. #239
    Join Date
    May 2008
    Location
    Cole Harbour, Nova Scotia
    Posts
    3,760

    Default

    Quote Originally Posted by Fedorlei Gomipierre View Post
    They're probably announcing that GSP is moving to T-Moble.
    Haha

  10. #240
    Join Date
    Sep 2008
    Location
    Greater Toronto Area.
    Posts
    13,335

    Default

    Quote Originally Posted by disposableassassin View Post
    This sooo should've been cub vs Frankie.
    Yup, but they wanted to give Frankie a jobber so he could bounce back from the 3 straight losses. I hate this matchup from a rankings and "co-main" perspective, but I get that they're protecting their longterm investment.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •